Het eerste leerjaar mocht op bezoek bij de brandweer in Gent. De kinderen hebben heel wat mogen doen en hebben enorm genoten. Het bewijs daarvan zie je op de foto's.
Maandag vandaag, dus feestdag in de klas. Het wordt stilaan een gewoonte. Vandaag mocht Mageno de feestkroon opzetten. Hij genoot van de aandacht en deelde fier een zakje lekkers uit aan zijn vriendjes. Proficiat met je 6de verjaardag Mageno!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Vandaag zetten we met veel plezier onze grootouders in de bloemetjes. Jullie kapoenen hebben hun uiterste best gedaan om er een bijzondere dag van te maken. Klik op het filmpje om je kleinkind aan het werk te zien. Genieten maar!!!
Reacties
Een reactie posten