We hebben een toffe week achter de rug en kennen al 3 letters en kunnen ook al een beetje schrijven. Het harde werken werd adgewisseld met speelmomentjes.
Maandag vandaag, dus feestdag in de klas. Het wordt stilaan een gewoonte. Vandaag mocht Mageno de feestkroon opzetten. Hij genoot van de aandacht en deelde fier een zakje lekkers uit aan zijn vriendjes. Proficiat met je 6de verjaardag Mageno!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Vandaag zetten we met veel plezier onze grootouders in de bloemetjes. Jullie kapoenen hebben hun uiterste best gedaan om er een bijzondere dag van te maken. Klik op het filmpje om je kleinkind aan het werk te zien. Genieten maar!!!
Reacties
Een reactie posten