Door corona kon de Sint helaas niet langs komen op school. Gelukkig hebben we wel online kunnen praten met hem en werd het toch een hele leuke dag. We genoten van een lekker ontbijt en snoepgoed.
Maandag vandaag, dus feestdag in de klas. Het wordt stilaan een gewoonte. Vandaag mocht Mageno de feestkroon opzetten. Hij genoot van de aandacht en deelde fier een zakje lekkers uit aan zijn vriendjes. Proficiat met je 6de verjaardag Mageno!!!! ππππππππππππππππ
Vandaag zetten we met veel plezier onze grootouders in de bloemetjes. Jullie kapoenen hebben hun uiterste best gedaan om er een bijzondere dag van te maken. Klik op het filmpje om je kleinkind aan het werk te zien. Genieten maar!!!
Reacties
Een reactie posten